יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

מיני-קורס חינם לפריצת דרך בחיים


יצרנו את סידרת האימון הזו עם יאיר בר-לב כדי להביא לידי הציבור הרחב הצצה ראשונית לעולם המדהים של אימון אישי ועסקי.

אימון היא טכניקה חדשה שמיליוני אנשים ברחבי העולם נעזרים בה מידי יום לממש את רצונותיהם, להגשים בהצלחה את מטרותיהם האישיות. סידרת חינם זו מעניקה לך את האפשרות לבחון אם טכניקה זו יכולה לעזור גם לך לממש חלומות שנשכחו ו/או שוויתרת עליהם.....

למה בכלל צריך אימון עסקי ואישי?
1.   אימון אישי מכוון להגדרת מטרות לעתיד, תכנונן וביצוען הלכה למעשה עד למימושן הסופי. אימון אישי עוסק בהווה, במטרה לשפר ולבנות את העתיד. אימון אישי מיועד לכל מי שרוצה למצות ולהשיג יותר בחייו בתחום האישי, הבין-אישי  ו/או בתחום העסקי.
2.   בנוסף, חשיבות האימון האישי גוברת היום, לנוכח שינוי מואץ ובלתי פוסק בכל תחומי החיים. רוב האנשים מתקשים להסתגל לשינויים בקצב הנדרש.
החינוך אמור להכין אותנו לתפקד בעולם האמיתי, אבל העולם של ימינו כבר לא תואם את הערכות היסוד של מערכת החינוך הפורמאלית והלא פורמאלית גם יחד. מכינים אותנו לעולם שחלף.

3.   ההרגל החזק ביותר בחיים הוא שמירה על המוכר והקיים- דבקות באזור הנוחות.  יאיר בר לב מדגים בסדרת אימון חינם זו את הדרכים הפשוטות שבהן כל אחת ואחד יכול לקחת אחריות ולחולל את השינוי  הקטן (אפקט הפרפר); להתחיל את התהליך האישי לקראת ההעצמה האישית והמימוש העצמי.

יאיר בר-לב מדגים את דרך החשיבה החיובית של אימון אישי ואימון עסקי, ומאיר את עינינו בדרכים הרבות בהן כל אחד יכול ליצור את התנאים למימוש חלומותיו. האימון בכלל, ואפקט הפרפר בפרט, הוא כלי עוצמתי ביותר להגשמה.
יאיר בר-לב מוביל אותנו בשלבים הבסיסיים של המסע המופלא הזה ב-7 סרטי אימון חינם. הוא מציג בפנינו אמיתות באשר להתנהגות הרווחת, ודרכי פעולה שבהם אנחנו יכולים לחולל את השינוי המחשבתי וההתנהגותי שיניב תוצאות להן אנחנו מייחלים..
יאיר בר-לב מדריך אותנו בכלים החיוניים להצלחה .
שנה את חייך לטובה - מיני קורס חינם
שחרר את הכוחות היצירתיים האדירים הטמונים בך. 
קבל כלים בדוקים להצלחה - בחינם.

לצפייה חינם בסידרה כולה לחץ כאן







Jack Bresler © כל הזכויות שמורות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה